Flytten är igång
Hejhopp!!
 
Idag kunde jag inte hålla mig! Det är en och en halv månad kvar till officiellt flyttdatum men nu är tre flyttlådor packade. En med sängkläder och handdukar (använder den uppsättning jag har nu och tvättar vid behov givetvis), en med prydnader och en hemskt massa ljus (!!) samt en med diverse pyssel och kontrosprylar som jag bedömt att jag inte kommer att behöva innan flytten. Känns riktigt kul att vara igång och nu vill jag egentligen bara packa mer men risken finns verkligen att jag kommer stå och gräva i de där kartongerna om två veckor och undra fart f*n jag har gjort av mitt favoritblock eller just den jackan som hade passat perfekt till en särskild outfit. Förmodligen kommer detta projekt att fortsätta imorgon ändå om jag känner mig själv rätt...
 
Ubbe är dock i himmelriket! Fantastiskt kul när matte drar fram en massa prylar hon inte har undersökt förut och framförallt FANTASTISKT med gigantiska kartonger som bara ställs mitt på golvet. Himmelriket för en kanin vars bästa tidsfördriv är att gnaga kartongmaterial. (Har gömt dessa kartonger för henne nu).
 
 
 
I övrigt idag har jag och Rasmus bara haft en riktigt mysig dag, fikat med hans mamma och bror, handlat god mat och kollat Vikings. Nu tänker jag nog tvätta bort sminket, äta upp resten av min chokladkaka och pussa Ubbe godnatt. Vi hörs! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress