En hektisk dag
Hejhopp!
 
Dagen har inte varit mer händelserik än att jag har varit hela dagen på jobbet och nu sitter jag framför datorn och borde veeerkligen gå och lägga mig. Ni vet när man är för trött för att ta sig till badrummet och borsta tänderna? Så är det nu för mig. Har varit så otroligt frusen också hela dagen, man blir väl extra trött av det. Som att jag suttit i en frys hela dagen känns det. Skönt är att det börjar kännas som vår, tycker inte ni? Fågelkvitter och solsken, underbart <3
 
 
Bjuder på en jobbarselfie som jag tog istället för att fika (så om chefen läser detta blev bilden tagen på fikatid, ej arbetstid FYI). 
ajlimullersandvik.blogg.se

åh jag var sååååå trött i onsdags, det slutade med att jag somnade i soffan med alla kläder på för att jag var för trött för att gå till sovrummet ;D

Svar: hahah åååh! Då var vi två med andra ord då! Haha låter lite mysigt ändå att somna på soffan, ibland är det liksom skönt ett bryta rutinen att sova i sängen tycker jag xD
Carin Karlsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress